niedziela, 25 kwietnia 2010

Babeczki surimi

To jest, rzecz jasna, przepis na chlebek surimi z diety Dukana - prawdopodobnie z książki, ja trafiałam na niego na różnych stronach z różnymi proporcjami. Poniżej moja wersja - nie w postaci chlebka (nie mam formy, w której to można upiec), a w postaci babeczek.

Danie nadaje się na I fazę South Beach, o ile się nie podchodzi rygorystycznie do cukru w surimi i koncentracie ;)

Babeczki surimi

Składniki (4 babeczki):
5 paluszków surimi (ok. 70 g)
2 duże jajka
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
1 łycha twarożku (ok. 30 g)
łyżka posiekanej pietruszki
2 łyżki posiekanego szczypiorku

Przygotowanie:
1. Paluszki posiekać na kawałki o długości ok. 0,5 cm.
2. Twaróg rozgnieść widelcem, wymieszać z koncentratem.
3. Wymieszać wszystkie składniki.
4. Formy na babeczki (metalowe) wyłożyłam papierem do pieczenia - chodziło mi o to, żeby nie przywierały...
5. Nałożyć masę do pojemników, piec ok. 45 minut w 170 stopniach.
6. Po upieczeniu wystudzić, są dobre na zimno.
7. Smakują pomidorowo-ziołowo, surimi było mało (na szczęście) wyczuwalne.
8. 2 babeczki się nieco przypiekły - ale tylko z zewnątrz i nie były spalone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz