środa, 21 kwietnia 2010

Parowane faszerowane papryki (SB faza I)

Niestety bez zdjęcia, bo to przepis z czasów bezbateryjnych (czyli z wczoraj), ale ku pamięci zapiszę. Również znaleziony na Wizażu - przepis "Papryka faszerowana" autorstwa Origi. Przepis pozbawiłam mięsa, bo nie miałam, ale wydaje mi się, że jest jednak niezbędne, aby odsączyć wodę.

Parowane faszerowane papryki (SB faza I)

Składniki (1 porcja):
średnia papryka (u mnie 2 - zielona i żółta, w przepisie 1 czerwona)
pomidor
2 pieczarki
mała cebulka
pół kuli mozzarelli light
zioła prowansalskie, pieprz, inne przyprawy do smaku

Przygotowanie:
1. od papryki odciąć czubek i usunąć nasiona
2. posiekać pieczarki, pomidor, cebulkę i ser
3. wymieszać ze sobą, doprawić
4. nafaszerować papryki
5. parować w parowarze około 30 minut

Uwagi:
1. w przepisie była jedna papryka, ale u mnie farszu wyszło dwa razy za dużo, więc zrobiłam jeszcze jedną
2. po gotowaniu wewnątrz papryki zostało sporo wody (pieczarki puściły). Przydałoby się coś, co wchłonie sok - może mięso, może trochę otrębów? Będę jeszcze kombinować.
3. ogólnie bardzo mi smakowało i będę jeszcze robić - pewnie z nieco innym farszem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz