czwartek, 20 maja 2010

Muffinki jogurtowo-owsiane

Moje drugie w życiu muffinki... I coś czuję, że nie ostatnie. Zrobiłam z połowy podanych niżej składników - wyszło sześć sztuk. Trzeba było wykorzystać pół jajka ;) Znalezione tutaj.

Muffinki jogurtowo-owsiane

Składniki (na 12 sztuk):
200 g mąki (dałam połowę pszennej, połowę razowej)
50 g płatków owsianych
75 g cukru (na moje 6 muffinek dałam ok. 15 g słodzika)
2 łyżeczki cukru wanilinowego
płaska łyżeczka sody oczyszczonej
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżki oleju
250 ml jogurtu (Jogobella Light o smaku pieczonego jabłka...)
szczypta soli
1 jajo

Mąkę wymieszać z płatkami, sodą i proszkiem. Lekko roztrzepane jajko połączyć z olejem, jogurtem i cukrami. Obie masy połączyć i mieszać, aż wszystkie składniki będą wilgotne.
Nakładać do papilotek i piec w 180 stopniach około 20 minut.

Na wierzch dałam po pół kostki czekolady - zostały z ciasteczek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz