niedziela, 24 stycznia 2010

Owocowy dzień - kurczak z melonem i pomidorami

Obiad z drugiego dnia. W ostatniej chwili dodałam tego melona, miał być na następny dzień, ale jakoś tak nie udało mi się oprzeć. Połączenie zaskakujące dla mnie - wcześniej raczej nie zdarzało mi się mieszać mięsa i owoców (a tu jeszcze do tego pomidor, choć w sumie, też owoc).

Sałatka z kurczaka, makaronu, melona i pomidorów z sosem jogurtowym z curry

Składniki na jedną porcję:
pierś kurczaka (150g, 150 kcal)
makaron pełnoziarnisty (35g, 120 kcal)
pomidor (200g, 30 kcal)
melon (100g, 40 kcal)
łyżka jogurtu naturalnego (20g, 15 kcal)
curry
przyprawy do kurczaka (u mnie - bazylia, oregano, tymianek, estragon, papryka i chyba coś jeszcze - czyli z grubsza wedle uznania)

Kalorie z jednej porcji: ok. 365 kcal

Przygotowanie:
1. kurczaka posypać ziołami i odstawić na 2 godziny, żeby się przegryzł
2. makaron ugotować raczej al dente
3. kurczaka gotować na parze (ok 15 min)
4. przygotować sos - jogurt wymieszać z 1/4 łyżeczki curry
5. wymieszać makaron, kurczaka, pomidor i melon (wszystko pokrojone w małą kostkę)
6. polać sosem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz