sobota, 23 stycznia 2010

Owocowy dzień - melonowo-otrębowy serek wiejski

Kolejna rzecz z mojego dnia owocowego - ja to jadłam na obiad, ale równie dobrze nadaje się na każdy inny posiłek dnia. Nieskromnie powiem, że byłam zaskoczona efektem - i jak się okazało, nie tylko ja. Ze smakiem zjedli to również moi nieszczęśni koledzy, którzy mają ciężkie życie ze mną na diecie ;)

Składniki na jedną porcję:
serek wiejski - u mnie lekki 3% Piątnicy (150g, 120 kcal)
melon (200g, 72 kcal)
2 łyżki żurawiny suszonej (2x10g, 65 kcal)
łyżka siemienia lnianego (5g, 25 kcal)
łyżka otrąb pszennych (5g, 10 kcal)
łyżka płatków orkiszowych (10g, 33 kcal)

Wartość kaloryczna jednej porcji - ok. 325 kcal

Przygotowanie:
1. serek wiejski wymieszać z łyżką żurawiny, otrębami, płatkami i siemieniem; odstawić na kilka minut
2. dodać pokrojonego melona i wymieszać
3. posypać całość łyżką żurawiny dla efektu wizualnego



Jak mówiłam, ja byłam zaskoczona i na pewno będę to jeszcze jeść. Sam serek wiejski z otrębami i żurawiną też smakował ciekawie, więc na dni bezmelonowe się nada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz